top of page

מה ההבדל בין אדם מנותק לאדם מחובר ? 🤔

סיימנו שיעור שהפיל לי באופן אישי כמה אסימונים, זה ממש שימח אותי וחיכיתי לרגע שאפתח את המחברת ואשב לסכם ושגם אתם תהנו מכל הטוב הזה...אז פתחתי את החומר בהתלהבות ופתאום, לא הצלחתי לנסח מחדש את הנלמד, הבנתי שזה מורכב לי מידי, לא מצאתי מה לכתוב.


תהיתי ביני לבין עצמי איך ייתכן שהשיעור היה מדהים ולא מצאתי נושא להעביר ולחלוק איתכם ואז הבנתי שלמרות שיש חומר רב במחברת ובמצגות, עצם הנוכחות והחוויה המשמעותית בסמינר והאינטראקציה שם הם הלמידה עצמה.

אנחנו עוברים תהליך פנימי עמוק והלמידה האמיתית נעשית דרך הלב ❤

ולא דרך השכל🧠 ולכן יש הבנות שאי אפשר לכתוב עליהם.


ובכל זאת,

משהו קטן ומשמעותי שתקחו איתכם, היכולות שלכם עצומות, כל אחד ממכם בורא מציאות בכל מחשבה ומעשה שהוא עושה, בין אם אתם מחזיקים מחשבה על מישהו שהוא חולה, או מחשבה שמישהו אשם במעשיו, אתם מרגישים שהצדק איתכם ואתם לא מבינים איך דבר כזה יכול ליקרות, לעיתים נראה לכם שאדם עשה משהו לא הגיוני.

אז תזכרו: הייקום עובד עם איזון, הדברים לא קורים סתם, יש תוכנית גבוהה ומסונכרנת להפליא.

כדי לראות את האור יהיה חושך, אין טוב ואין רע

זה מה שזה (אגב...ממליצה על הרצאת טד של ברנה בראון בנושא פגיעות) ואנחנו חלק ממערכת ושותפים עם הבורא ואחת מהיכולות שלנו היא ליצור מציאות וכל מחשבה שלנו יוצרת תבניות וכאשר נחשוב על אדם כלשהו למעשה אנחנו מכניסים אותו לתבנית וזה דבר שאסור לנו לעשות כי הוא לא יצליח להשתחרר מימנה.

בואו נאפשר לכל אדם באשר הוא לקבל הזדמנות ולהתחיל את חייו מהתחלה בכל רגע נתון. לא נשפוט ולא נבקר ונשחרר אחיזה מתפיסת המציאות שלנו ונשאיר את הכל פתוח כי ברגע שלא קבענו מציאות ולא הזדהנו עם מה שקורה, הבורא יבחר מה יקרה עם אותו אדם ולא אנחנו וכך בדיוק אנשים חווים ניסים.


ועוד משהו קטן,

כל אחד מאיתנו נתקל ברגעים של חוסר וודאות בדרך, מכירים את זה ?

לא יודעים מה לבחור, לא רואים את הסוף

ונראה לי שכל אחד מאיתנו חווה את זה שהוא לא יודע מה יהיה. אז תדעו שפה השיעור שלנו, לבטוח ולהאמין שהבורא לוקח אותנו יד ביד ומראה לנו את הדרך הנכונה ומכוון אותנו בדיוק למה שצריך שיקרה וההבדל בין להיות אדם מנותק לבין להיות מחובר זה לדעת שיש השגחה אלוקית בכל דבר.


קבלו קצת כוחות להמשך השבוע 😍

וממש בקרוב, סדנה תודעתית נוספת יוצאת לדרך, מחממת מנועים 😉 ואם אתם חושבים שבא לכם לקחת חלק רק תגידו 🙋‍♀️


אוהבת ❤ ורד


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page