top of page

שלושה דרכים להתבונן על המחשבה שלנו

אנחנו חיים בעולם העשייה, עלינו להניע את הגל-גל, להתניע את האור, להזרים ידע ולהשפיע, כי שכולנו נהיה באחדות, נטפס מעלה. האור הזה כל כך עצום וכל מה שצריך הוא:

"להפנים שאנחנו נמצאים רק בתוך פלטפורמה לגילוי האלוקות" - כך אומרת אואזיס.


40 שנה היינו במדבר, מדובר ב 40 שערי תודעה. לא היינו צריכים לאכול או לשתות. הסתפקנו ב'מן' (מן= מזון רוחני לנשמה) שירד מהשמיים זה מה שהנשמה שלנו זקוקה לו, כשלומדים תודעה מבינים כמה זה נכון, ממש חגיגה לנשמה ואיזה כייף לחגוג אתכם

יחד את הידע הזה🙏


ישנן 3 דרכים להתמודד עם מחשבות:

1. דרך הרשע- אדם החיי בקורבנות, חושב שאף אחד לא רואה אותו או שומע אותו, דואג לעצמו ועבורו הכל 'אני'. אכלו לי, שתו לי.

מותר לשהות בעצב, דיכאון אבל לא להשאר שם.


2. דרך הבינוני - אדם החוות מצבי רוח, אתגר בחיים אבל הוא בסדר, נכנס למצב ויוצא מזה מהר. מתבונן ויוצא..לא נותן לזה לנהל אותו ואת חייו.


3. דרך הצדיק - להצדיק את הבורא בהכל. לדעת שהכל טוב, הכל לטובה וכל מחשבה היא חיובית. לא מתמודד עם אין.


לא טבעי לנו להשאר ברע, ברגע שעוברים את הכאב זה בונה הרמוניה, דרך הכרת הרע שוהים בעצבות או בכאב ומלמטה אפשר רק לעלות ואז מכירים את הטוב.


הינני, זה לא מיקום פיזי אלא מצב תודעתי, איפה נמצאות המחשבות שלך כעת ?

בדיוק כפי שלא מנגנים על פסנתר רק על קלידים לבנים או רק על שחורים, אנו נדרשים לעבור דרך כל הרגשות כדי שהמנגינה תצא הרמונית כי לא נבין איך לאהוב אדם שהוא יישות אלוקית אם לא נכיר גם את הרע.


בכל דבר שקורה נחשוב 'מה הבורא רוצה'

'מה הוא מרגיש' ברגע שמתחברים לזה מבינים שעלינו להיות במצב תודעתי של אהבה שלא תלויה בדבר כי הבורא זה אהבה.

בדיוק כפי שהורים דואגים לילדיהם וגם אם נדמה שעושים משהו לא טוב, כל זה על מנת ללמד, לחנך ולגרום לילד להיות יותר טוב מרגע לרגע, כך בדיוק אהבת הבורא אלינו.


הענווה באה לידי ביטוי ביכולת ההסתגלות שלנו לאמת, כך שאם נדע את הבורא, נדע מי אנחנו כי נבראנו הצלם אלוקי, לא להתייחס להקרנות (תרגום של הרגשות ) שאנו חווים בחיים כחומר, הכל זה תודעה וגם החומר זה תודעה, ברגע שנראה את הקדושה בתוך החומר נתפתח רוחנית.


כל אדם הוא קפסולה של אור, כמו קוביה הונגרית שלא מסודרת, ברגע שאדם מסדר את עצמו הוא חווה גאולה פרטית.


הנשמה שלנו רוצה להרגיש בבית, לחזור לטבע שלה ולהתחבר לתודעת הבורא, רק דרך הלב נוכל לעבור שיעורים על קלידי הפסנתר, כי הבורא הוא טוב ומיטיב ובלי אהבה, אין לנו קיום.



באהבה גדולה 🙏

והמשך שבוע קסום 💞

ורד


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page